برگزیده ها
1395/4/6 یکشنبه
بازدید نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه پیام نور استان

.

دکتر علی ساری نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از دانشگاه پیام نور استان، بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی بازدید دکتر علی ساری مردم شریف خوزستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از دانشگاه پیام نور استان، ایشان در نشستی با حضور مسؤلان و مدیران دانشگاه، از نزدیک در جریان روند عملکردی دانشگاه پیام نور خوزستان قرار گرفت.
در ابتدای نشست، دکتر رازقی زاده، ریاست دانشگاه، طی ارائه گزارش عملکرد، به ویژه در سالهای اخیر، به نقش این دانشگاه در احیاء و توسعه عدالت آموزشی، در سطح استان اشاره کرد .
وی افزایش آمار دانشجویی، همسو با افزایش کمی و کیفی فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی را در کنار آمارمربوط به امور و فعالیت های پژوهشی، تألیف کتب و ارائه مقالات، جزو دستاوردهای ارزشمند دانشگاه پیام نور خوزستان برشمرد.
دکتر رازقی زاده در بخش دیگر صحبت های خود به برخی مشکلات دانشگاه از جمله کمبود تعداد اعضای هیأت علمی در استان، و همچنین معضل عدم تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی و به رده های بالاتر طی سال های اخیر اشاره کرد.
دکتر علی ساری نیز طی قدردانی از زحمات کارکنان و مسؤلان این دانشگاه، رویکرد نمایندگان خوزستان را در مجلس نسبت به دانشگاه ها، تعاملی و مشورتی توصیف کرد.
دکتر ساری تصریح کرد: ما حمایت کامل خود را نسبت به همکاری و مشارکت با دانشگاه پیام نور، اعلام می کنیم.
در پایان نیز ایشان طی بازدید از اتاقها، از نزدیک با کارکنان استان دیدار و گفتگو کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر