اخبار
1395/10/4 شنبه
طی دیدار مشترک سردار فضلی و دکتر نجفی برزگر از مراکز آبادان و خرمشهر صورت گرفت: ایجاد زمینه های جدید همکاری بین دانشگاه پیام نور استان خوزستان و ستاد مرکزی راهیان نور کشور

.

سردار فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و دکتر نجفی برزگر معاونت فرهنگی اجتماعی دانشجویی دانشگاه پیام نور از مراکز آبادان و خرمشهر بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سردار فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و دکتر نجفی برزگر معاونت فرهنگی اجتماعی دانشجویی دانشگاه پیام نور از مراکز آبادان و خرمشهر بازدید کردند.

سردار فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن بازدید از امکانات زیر ساختی و ساختمان های دانشگاه پیام نور در دو مرکز آبادان و خرمشهر، خواستار افزایش همکاری های مشترک فرهنگی این سازمان با دانشگاه پیام نور در خصوص راهکارهای اجرایی در اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور شد.

ایشان اذعان داشت: راهیان نور حج بصیرتی برای همه اقشار مختلف است و زائران می‌توانند از مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنور کشور بازدید کرده و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

دکتر نجفی برزگر نیز تأکید کرد: بهترین فرصت برای انجان کارهای فرهنگی در دانشگاه ها، اعزام دانشجویان عزیز به اردوهای فرهنگی راهیان نور و مناطق جنگی جنوب کشور است که نقطه ایثار و شهادت می باشند.

دکتر اقبالی رییس دانشگاه پیام نور خوزستان نیز، در این خصوص گفت : تمام امکانات موجود در استان را در جهت این حرکت فرهنگی بسیج خواهیم کرد.

در حاشیه این نشست همچنین مقرر شد طی بهمن ماه سال جاری کنگره شهدای مدافع حرم نیز در خرمشهر برگزار شود.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر