اخبار
1395/7/1 پنجشنبه
پیام رییس دانشگاه پیام نور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

.


دکتر رستمی ابوسعیدی رییس دانشگاه پیام نور

رییس دانشگاه پیام نور به آیین آغاز سال تحصیلی 95 – 96 این دانشگاه در یادمان شهدای هویزه پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی که امروز، اول مهرماه در آیین آغاز سال تحصیلی 96 – 95 دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در یادمان شهدای دانشجوی هویزه قرائت شد، به شرح زیر است:

«شروع سال تحصیلی و بهار علم و دانش در سالی که با تأکید مقام معظم رهبری – مدظله‌العالی – "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است، را به فال نیک می‌گیریم. آن‌هم در کنار مضجع پاک شهیدانی که الگوهای کاملی از مبارزه، تلاش و پشتکار در عرصه‌های علمی بوده‌اند و آنگاه که مبارزه به عرصه‌ دفاع منتقل شد، در این راه پرفرازونشیب نیز به قله‌های شرف نائل آمدند و مدال افتخار از سید و سالار شهیدان گرفتند و اکنون در جوار رحمت الهی و در قهقهه مستانه‌شان، عند ربهم یرزقون هستند.

سید شهید علم‌الهدی، فرزند عالم بزرگ مرحوم آیت‌الله علم‌الهدی و تلاشگری خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های علمی، سیاسی و مبارزاتی و همراه با یاران دانشجوی شهیدش پیشتاز در دفاع از آب و خاک و ناموس وطن عزیزمان ایران، در مقابل تهاجم ناجوانمردانه ارتش بعث و حامیان بین‌المللی‌اش بود و چه زود جان شیرین و خون پاکش را تقدیم کرد. امید که همه ما رهرو آن عزیزان باشیم.

دانشگاه پیام نور به‌عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور خود را خدمتگزار مردم به‌ویژه دانشجویان که مهم‌ترین آینده‌سازان میهن اسلامی هستند، دانسته و در ارائه خدمات مطلوب آن‌طور که شایسته و در شأن جوانان این مرزوبوم است، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. در آستانه آغاز سال تحصیلی نیز درود و تبریک خالصانه خود را به تمامی دانشجویان توانمند و خلاق دانشگاه پیام نور به‌ویژه دانشجویان ورودی جدید که با شوق کسب علم و دانش به عرصه دانشگاه گام نهاده‌اند، تقدیم می‌کنم.

دانشگاه پیام نور با وجود بیش از چهار هزار عضو هیأت‌علمی، 500 مرکز و واحد در سراسر کشور و صدها آزمایشگاه و کارگاه مجهز به‌عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران سهم بسزایی در تولید علم به خود اختصاص داده است و تمام اهتمام خود را با تلاش بی‌وقفه جهت تحقق شعار "آموزش برای همه، همه‌جا و همه‌وقت" و ارتقای کیفیت در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری به کار گرفته است و در این راستا افتخارات بسیاری را کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به کسب رتبه اول کیفیت خدمات آموزشی در آخرین رتبه‌بندی پایگاه استنادی جهان اسلام (
ISC) و نیز قرار گرفتن در جمع 10 دانشگاه برتر کشور ازنظر این پایگاه اشاره کرد.

درخشش در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نیز نشان از پویایی و تلاش بی‌وقفه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور دارد که خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته توانستند با کسب رتبه‌های برتر موجبات سربلندی این دانشگاه را فراهم کنند.

تنوع شیوه‌های پذیرش دانشجو، سیستم آموزش تلفیقی، بومی‌گزینی، جذب دانشجوی خارجی، توسعه در کشورهای فارسی‌زبان، موفقیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه در آزمون‌های استخدامی سازمان‌ها و ادارات و همچنین آزمون‌های مقاطع بالاتر سایر دانشگاه‌ها مؤید سیستم آموزشی منحصربه‌فرد، منابع جامع، آزمون‌های دقیق و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در این دانشگاه است.

جای بسی سعادت است که بتوانیم در راستای اهداف دولت تدبیر و امید و با حضور شما دانشجویان عزیز و توانمند این مرزوبوم، سهمی والا در تحقق بخشی اهداف نظام آموزش عالی کشور در سایه منویات مقام معظم رهبری – مدظله‌العالی- داشته باشیم.

در پایان برای همگان دستیابی به مدارج عالی علمی توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم».

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر