اخبار
1395/5/27 چهارشنبه
مهم ترین برنامه های نظارت و ارزیابی دانشگاه در سال جاری

.

مدیرکل دفتر نظارت وارزیابی دانشگاه پیام نور در بازدید از مراکز و واحدهای استان ایلام تشریح کرد:
مهم ترین برنامه های نظارت و ارزیابی دانشگاه در سال جاری
 دکتر محمودی میمند در جمع رؤسای مراکز و واحدها و مدیران استان ایلام ضمن تشریح برنامه های سازمان مرکزی در راستای حل مشکلات گفت: نظارت بر تبدیل وضعیت کارکنان، تفویض اختیار بیشتر به استانها ، آمایش رشته ها و مراکز و واحدها و ارتقای کیفیت مهم ترین برنامه های دفتر نظارت و ارزیابی در سال جاری است.
مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی با تاکید بر همدلی و همزبانی بین تمامی مجموعه دانشگاه پیام نور و حرکت درجهت اهداف عالی نظام و ماموریت دانشگاه گفت:انسجام، همدلی و همزبانی نقش موثری در پیشبرد اهداف و رفع کاستی های موجود دارد.
دکتر قباد منصوری رئیس دانشگاه دانشگاه پیام نور استان ایلام نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت فعلی و عملکرد دانشگاه ارائه کرد.
مدیران استان نیز در ادامه مسائل، نیازها و راهکارهای خود را برای توسعه اهداف عالی دانشگاه اعلام کردند و خواستار تداوم حمایت مدیران سازمان مرکزی از تلاش های سازنده رییس استان شدند.
گفتنی است،دکتر محمد محمودی میمند مدیرکل نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور،20 مردادماه سال جاری از دانشگاه پیام نور استان ایلام بازدید کرد و طی جلسه ای ضمن بررسی مسائل و مشکلات راهکارهای لازم ارائه شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر