اخبار
1395/4/12 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم امضای تفاهم نامه خبر داد:حمایت ویژه «صندوق حمایت از پژوهشگران کشور» از اساتید محقق دانشگاه پیام نور

.

دکتر رستمی ابوسعیدی از حمایت ویژه صندوق حمایت از پژوهشگران کشور از اساتید محقق دانشگاه پیام نور خبر داد.
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: با امضای تفاهم نامه بین صندوق حمایت از پژوهشگران کشور و دانشگاه پیام نور از این پس طرح های تحقیقاتی و دوره های پسا دکتری دانشگاه تحت حمایت ویژه این صندوق قرار می گیرند.
دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور در نشست امضای تفاهم نامه همکاری ضمن تشکر از حمایت و حسن نظر دکتر ضرغام نسبت به دانشگاه پیام نور، با اشاره به جمعیت 4 هزار نفری اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور ،کثرت اساتید برجسته و محقق در این دانشگاه و فضا، امکانات و تجهیزات بی نظیر آزمایشگاهی در اقصی نقاط کشور اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولان دلسوز و علاقمند به اعتلای کشور بتوانیم از این ظرفیت حداکثر استفاده را بنماییم.
وی همچنین با اشاره به توانمندی بالای دانشگاه پیام نور برای رفع مشکلات و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجموعه آموزش عالی کشور و گفت: انتظار می رود متولیان آموزش و تحقیقات در کشور نسبت به ظرفیت های دانشگاه پیام نور درک و نگاه بهتری داشته باشند.
دکتر ضرغام نیز در مراسم امضای تفام نامه مزبور با اشاره به توانمندی های دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه همواره به این دانشگاه و نقش برجسته آن در اعتلای علمی و فرهنگی آحاد مردم خوش بین بوده اظهار داشت: سعی خواهیم کرد علاوه بر چنین حمایت هایی با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم دانشگاه پیام نور در قالب برنامه هایی که در حال تدوین آن هستیم سواد علمی، فرهنگی و عمومی مردم را به شکل مطلوبی ارتقا بخشیم.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه نیز با اشاره به مفاد تفاهم نامه مزبور گفت: بر اساس سند مزبور مقرر شد طرح های پژوهشی و دوره های پسا دکتری که در راستای اولویت های صندوق حمایت از پژوهشگران باشن، با حمایت 70 درصدی از محل اعتبارات صندوق و 30 درصدی از محل پژوهانه اساتید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.
دکتر کریمی از اساتید محقق دانشگاه خواست با ارسال طرح های تحقیقاتی و پروپوزال های پسادکتری هم سو با اولویت های صندوق به حوزه معاونت پژوهشی برای تصویب و تایید اولیه و سپس ارسال به صندوق مذکور از این فرصت عالی برای ارتقای جایگاه دانشگاه و بهره مندی از مزایای مادی و همچنین ارتقای فردی استفاده نمایند.
وی همچنین وعده داد که تا قبل از پایان شهریور ماه سال جاری گزارشی از اقدامات انجام شده شش ماهه مدیریت خود در حوزه های مختلف معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه را به اطلاع خواهد رساند.
گفتنی است، این تفاهم نامه سه شنبه گذشته بین دکتر نصرت ا... ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران کشور و دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور کشور امضا شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر