اخبار
1397/7/16 دوشنبه
دکتر زمانی: تربیت نیروی کارآمد در جامعه مهم ترین رسالت دانشگاه پیام نور

.

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و نیروی انتظامی تهران بزرگ
همزمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و نیروی انتظامی تهران بزرگ امضا شد.
به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور در جلسه امضای تفاهم نامه با عنوان اینکه رسالت دانشگاه پیام نور صرفا آموزش نیروهای متخصص نیست گفت: هدف و برنامه اصلی دانشگاه پیام نور تربیت نیروهایی کارآمد برای حل مسائل جامعه است.
دکتر زمانی با اشاره به ظرفیت های عظیم این دانشگاه برای حل معضلات جامعه افزود: دانشگاه پیام نور به لحاظ اجتماعی و فرهنگی از جایگاه بسیار مطلوبی نسبت به دیگر دانشگاه ها برخوردار است و با داشتن اعضای هیات علمی و دانشجویان متعهد و توانمند می تواند در این زمینه راهگشا باشد.
وی تصریح کرد: دانشجویان پیام نورو فارغ التحصیلان این دانشگاه از سطح سواد بالایی برخوردار هستند و آمار بالای دانشجویان این دانشگاه که در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های دولتی پذیرفته می شوند، دلیلی محکم بر این ادعاست.
وی ابراز امیدواری کرد: تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه با نیروی انتظامی گامی بسیار سازنده در حل مسائل جامعه و دانشگاه خواهد بود ودانشگاه پیام نور می تواند با بهره مندی از ظرفیت ها و شبکه عظیم متخصصانی که در سراسر کشور در اختیار دارد، چالش های موجود اجتماعی را مرتفع سازد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: دانشجویان پیام نور کنشگری معقول تر و نگاه کاربردی تری دارند

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در این جلسه با عنوان اینکه نیروی انتظامی در سال های اخیر به جای نگاه سنتی، نگاه عمیق علمی را به موضوعات و چالش های اجتماعی در اولویت کاری قرار داده است، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت عظیم دانشگاه پیام نور در سراسر کشور تاکید کرد.
سرتیپ دوم پاسدار حسین رحیمی ، نگاه دانشگاهیان پیام نور را به دلیل نوع شیوه آموزش در این دانشگاه، کاربردی تر، معقول تر همراه با کنشگری عمیق تر دانست و گفت: با توجه به تحولات اجتماعی اگر از کسانی که در حوزه علم و جهاد علمی صاحبنظر هستند، بهره مند نشویم، در ارائه خدمات اجتماعی و ایجاد تحول موفق نخواهیم بود.
وی ثمره تشکیل شوراهای علمی و پژوهشی و تحول در اقدامات پلیس را ایجاد امنیت پایدار و بهتر عنوان کرد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر