اخبار
1395/8/24 دوشنبه
دکتر نصیرزاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه در مراسم تجلیل از دانشجویان ورزشکار پیام نور خوزستان: دانشگاه پیام نور خوزستان در بحث تربیت بدنی سرآمد دانشگاه های سراسر کشور است.

.

 طی مراسمی با حضور دکتر نصیرزاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه از ورزشکاران نخبه دانشجوی دانشگاه پیام نور خوزستان تجلیل شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با حضور دکتر نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، جمعی از مسولین دانشگاهی و مسئولین ورزش شهرستان از مدال آوران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور خوزستان تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم دکتر نصیرزاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ورزشکاران و دانشجویان ابراز داشت: لازم است عنوان کنم که دانشگاه پیام نور خوزستان در بحث تربیت بدنی سرآمد دانشگاه های سراسر کشور است که این موفقیت ها در سایه مدیریت مدبرانه ریاست دانشگاه خوزستان مدیر تربیت بدنی و همدلی سایر همکاران و البته تلاش همه ورزشکاران و مربیان بدست آمده است .

در لابه لای این مراسم همچنین ابلاغ انتصابات رؤسای انجمن های ورزشی استان نیز انجام شد.

گفتنی است اداره تربیت بدنی استان خوزستان با مدیریت سعید داریوندنژاد طی سه سال پیاپی از 91 تا 93 عنوان برترین اداره تربیت بدنی را در بین استان های کشور به دست آورده و برای سال 94 نیز با توجه به موفقیت های کسب شده، امید این می رود که مجددا بر این جایگاه تکیه نماید.

قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی فرنگی خوزستان، نماینده دانشگاه پیام نور کشور در سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی وزارت علوم، راهیابی به لیگ برتر کشتی کشور و کسب عنوان چهارم در این لیگ، دعوت دو تن از اعضای تیم کشتی به اردوی تیم ملی، کسب مقام سوم توسط تیم فوتسال پسران درمسابقات قهرمانی دانشگاه های پیام نورکشور و کسب مقام دوم در مسابقات داژبال دختران استان، افتخارات  کسب شده ابتدای سال 95 دانشجویان ورزشکار دانشگاه پیام نور خوزستان تا کنون است .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر