اخبار
1397/12/15 چهارشنبه
اخبار کوتاه از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان خوزستان
از سه شنبه های مهدوی در واحد مسجد سلیمان تا سنت پسندیده اهدای خون و جشن ازدواج دانشجویی

.

به گزارش روابط عمومی استان، جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان در راستای حفظ فرهنگ انتظار و نیز ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، در روزهای سه شنبه هر هفته، با عنوان سه شنبه های مهدوی، با توزیع شیرینی و تراکت هایی با مضامین فرهنگی و اعتقادی در خصوص انتظار موعود و حفظ حجاب، حیا و عفت در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه سعی در زنده نگهداشتن و یادآوری این مفاهیم به ویژه در میان قشر جوان می نمایند.

در اقدام نیکوکارانه ای دیگر، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان به منظور ترویج و گسترش فرهنگ پسندیده اهدای خون و با شعار "هر داوطلب هلال احمر، یک اهدا کننده خون" با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان، به بیماران نیازمند خون اهداء کردند.

در بهبهان اما با هدف تجدید میثاق با شهدای والا مقام در شروع نیمسال جدید تحصیلی تصاویر تنی چند از شهدا به همراه وصیت نامه های ایشان بر درب ورودی کلاسها نصب گردید .

دانشگاه بندر امام خمینی(ره) نیز برای چند تن از زوجین این دانشگاه و به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، جشن ازدواج دانشجویی، با حضور دانشجویان، خانواده های ایشان و برخی مسؤلان شهرستان برگزار کرد. حجت الاسلام والمسلمین تابش، امام جمعه شهرستان نیز به ایراد سخنرانی در خصوص جایگاه و منزلت زن از دیدگاه اسلام، پرداخت؛ همچنین خطبه عقد دو زوج دانشجو توسط امام جمعه بندر امام خمینی(ره) به صورت نمادین خوانده شد. همزمان با این جشن و سرور جشنواره غذای خیریه نیز برپا گردید و حاضران در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان نیز شرکت کردند.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر