اخبار
1398/3/28 سه‌شنبه
انعقاد تفاهم نامه آموزشی دانشگاه پیام نور استان خوزستان و سازمان زندانهای استان خوزستان
انعقاد تفاهم نامه آموزشی دانشگاه پیام نور استان خوزستان و سازمان زندانهای استان خوزستان

.

 

به گزارش روابط عمومی استان ، تفاهم نامه همکاری آموزشی دانشگاه پیام نوراستان خوزستان و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با هدف ارتقاء سطح تحصیلات زندانیان، پس از انجام مکاتبات و هماهنگی های لازم در محل سازمان زندان های استان با حضور جناب آقای دکتر مروج معاونت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان  وجناب آقای ایگدر معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای خوزستان و مدیران حوزه های مربوطه  تشکیل گردید.

در این جلسه ابتدا آقای ایگدر ضمن خوشامد گویی در خصوص وضعیت زندان های استان و اقدامات آموزشی و فرهنگی در حال انجام  در سطح زندانهای استان سخنانی را ایراد فرمودند و از فرصت ایجاد شده جهت ادامه تحصیل و ارتقای دانش زندانیان استقبال نمودند و در ادامه آقای دکتر مروج  در خصوص نظام آموزشی دانشگاه پیام نور، امتیازات تحصیل در آن و جایگاه دانشگاه در مجامع علمی جهان و کشور توضیحاتی عنوان نمودند

سپس سرکار خانم اسدی مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان شرایط تحصیل در دانشگاه را تشریح و به بررسی راه های عملی و پیاده سازی مفاد تفاهم نامه پرداختند. در این راستا ضمن تبادل نظر همکاران دو حوزه مقرر گردید.

    .ثبت نام در این مرحله در چند رشته محدود علوم انسانی و صرفاً برای داوطلبان واجد شرایط صورت پذیرد

                در خصوص وضعیت نظام وظیفه داوطلبان زندانی، با توجه به اینکه برخی از زندانیان فاقد مدرک مربوطه به نظام وظیفه هستند و از طرفی در حال حاضرامکان انجام خدمت نظام وظیفه را نیز ندارند از سازمان مرکزی استعلام گردد.                    

                در خصوص امکان ثبت نام داوطلبان با کپی مدارک تحصیلی(با توجه به عدم امکان دسترسی به اصل مدرک) از سازمان مرکزی دانشگاه استعلام گردد.

                راهکارهای عملی در خصوص صدور تائیدیه تحصیلی مقطع قبلی داوطلب بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان و پرداخت وجه اندیشیده شود.

                در خصوص امکان بهره مندی دانشجویان از تسهیلات ویژه شهریه با توجه به مشکلات مالی این قشر خاص اقدامات لازم صورت پذیرد.

                معرفی نماینده زندان  شهرستان ها به مراکز و واحدهای دانشگاه به منظور انجام هماهنگی های لازم در راستای انجام مفاد تفاهم نامه.

                معرفی نماینده آموزش سازمان زندان ها به اداره آموزش استان جهت توجیه قوانین و مقررات آموزشی و آموزش سیستم گلستان

                هماهنگی لازم جهت تسهیل در انجام فعالیت های آموزشی، نمرات میان ترم و آزمون پایان ترم با اداره امتحانات استان انجام شود

                فعال نمودن بخش فرهنگی دانشگاه جهت ترغیب دانشجویان مراکز و واحدها برای اهدای کتاب و تامین مواد آموزشی دانشجویان زندانی

                تهیه برشور و تراکت در خصوص معرفی دانشگاه و انجام تبلیغات در زندان با همکاری اداره روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان انجام پذیرد

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر