اخبار
1396/7/26 چهارشنبه
رئیس دفتر هماهنگی مراکز بین الملل خبر داد:دانشگاه پیام نور با همکاری دانشگاه های معتبر جهان دوره های مشترک برگزار می کند
دکتر میرزایی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور با همکاری دانشگاه های معتبر جهان، دوره های مشترک برگزار می کند، افزود: با استفاده از ظرفیت های موجود در بخش بین الملل دانشگاه، به دنبال آن هستیم که با همراهی دانشگاه های معتبر و بین المللی، دوره های مشترک آموزشی برگزار کنیم.
رئیس دفتر بین الملل دانشگاه پیام نور با اشاره به جایگاه و ظرفیت های موثر این دانشگاه در عرصه جهانی اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه پیام نور در سطح دانشگاه های معتبر دنیا حرف های فراوانی برای گفتن داشته و از این ظرفیت ها برای ادامه تحصیل استقبال مناسبی صورت گرفته است.
وی با عنوان اینکه ما به دنبال گسترش زمینه های همکاری مشترک با دانشگاه ها هستیم، گفت: با گسترش این همکاری ها ، می توانیم در راستای ارتقای کیفیت علمی دانشگاه معادل با استانداردهای جهانی گام های سازنده ای برداریم.
دکتر میرزایی گفت: با حمایت و نگاه مثبت مجموعه دانشگاه پیام نور به گسترش خدمات علمی بین المللی، مذاکراتی با دانشگاه های معتبر دنیا انجام شده و به زودی شاهد شروع این دوره ها خواهیم بود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir