برگزیده ها
1397/9/27 سه‌شنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

.

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت
دکتر محمدرضا زمانی در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری به این وحدت مبارک و عزت آفرین نیازمندیم.
در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:
 
27 آذرماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی می داریم.
وحدت دو قشر متفکر حوزه و دانشگاه از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی است که با هدف تقویت ارزش های اسلامی و دینی در کنار علم و اندیشه وهمچنین به پاس فعالیت های چشم گیر شهید مفتح در راه تحقق همکاری و هم فکری این دو قشر اندیشمند تبیین شده و از اهمّیت بالا و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
بدون شک این وحدت لازمه تعالي کشور در ابعاد مختلف است وما امروز بیش از هر زمان دیگری به این وحدت مبارک و عزت آفرین نیازمندیم .
دانشگاه پیام نور خود مولود انقلابی است که از وحدت حوزه و دانشگاه رقم خورده و فراهم نمودن بسترهای لازم برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه را رسالتی خطیر دانسته و با تمام توان آن را دنبال می کند.
اینجانب به نوبه خود فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح که از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیده شد را گرامی داشته و از قشر فرهیخته دانشگاه و روحانیون گرانقدر می‌خواهم ، روز به روز با همگرایی بیشتر، در مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی گام بردارند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر