برگزیده ها
1397/10/1 شنبه
زمان برگزاری نهمین مسابقه ملی فناوری نانو در مراکز دانشگاه پیام نور

.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی اعلام کرد:
زمان برگزاری نهمین مسابقه ملی فناوری نانو در مراکز دانشگاه پیام نور
دکتر محمد هادی امین ناجی با اشاره به زمان برگزاری نهمین مسابقات ملی فناوری نانو در مراکز دانشگاه پیام نور گفت :  مرحله اول این مسابقات 26 اردیبهشت ماه و مرحله دوم 28 تیرماه سال 1398 ، همزمان با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، در مراکز دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، مهلت ثبت نام این مسابقات را تا 31 فروردین 98 اعلام کرد و  افزود : هدف مسابقه ملی فناوری نانو ، ترویج و توسعه این فناوری در مراکز علمی و آموزشی کشور است و این مسابقه بستر مناسبی را برای شناسایی نخبگان و همچنین نهادهای ترویجی برتر فعال در این حوزه  فراهم می کند.
وی اظهار داشت: ده نفر اول برگزیده این مسابقات ضمن دریافت جوایز نقدی، امتیاز بنیاد ملی نخبگان ریاست جمهوری و اعتبار مالی استفاده از خدمات آزمایشگاهی فناوری نانو ، جذب بازار کار نانو می شوند و پس از دریافت گواهی تدریس، می توانند در مراکز آموزش و پرورش و حتی مراکز دانشگاهی به تدریس این فناوری پرداخته و از حمایت های ستاد توسعه فناوری نانو  برخوردار شوند.
دکتر امین ناجی تصریح کرد: داوطلبان رشته های شیمی، مهندسی مکانیک، فیزیک، زیست شناسی و مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مکانیک، برق و مواد می توانند در این آزمون ثبت نام کنند و از اواخر اسفند به بعد فرصت ویرایش اطلاعات خود و دریافت کارتهای ورود به جلسه را دارند.
وی  نهادهای ترویجی مراکز دانشگاه پیام نور را  بالغ بر 85 مرکز عنوان کرد و یادآور شد:  این نهادها طی 4 سال گذشته 4 بار جزء نهادهای برتر فناوری نانو دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور شده و از حمایت های ستاد توسعه فناوری نانو برخوردار شده اند.
وی با اشاره به منابع مسابقات گفت: سرفصل های این آزمون شامل نانو ساختارها، روش های ساخت و سنتز نانو ساختارها، روش های شناسایی و آنالیز نانو ساختارها، کاربرد های فناوری نانو، تجاری سازی فناوری نانو و  توانمندی های ایران در فناوری نانو است و علاقه مندان برای دریافت منابع مسابقات می توانند به سایت آموزش فناوری نانو
edu.nano.ir  مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22485299-021 تماس حاصل نمایند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر