برگزیده ها
1397/12/6 دوشنبه
کسب 4 عنوان برتر توسط دانشجویان خوزستان در اولین جشنواره دستاوردهای دانشجویی
دانشجویان خوزستان در اولین جشنواره دستاوردهای دانشجویی حائز 4 رتبه برتر شدند.

.

به گزارش روابط عمومی استان، با اعلام نفرات برتر در اختتامیه اولین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور، استان خوزستان موفق به کسب 4 مقام برتر گردید.

به این ترتیب، آقای امیر درویش دبیر انجمن شیمی مرکز خرمشهر مقام اول، آقای میثم حاجیوند دبیر انجمن صنایع مرکز دزفول مقام دوم، آقای عباس اسکندری دبیر کانون شعر و ادب از مرکز دزفول مقام سوم و آقای علی نیکوروش مدیر مسئول نشریه مزرعه سبز از مرکز دزفول نیز حائز مقام سوم شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه گفت: غرفه های دانشجویان دانشگاه پیام نورنشانگر نوعی عزت و اقتدار فرهنگی است و برگزاری این جشنواره ملی، رویداد بزرگی بود که ضمن ایجاد نشاط و شور ، امکان بهره مندی تجربه های جدید را برای تمامی دانشجویان فراهم کرد.
دکتر ناجی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه برای اولین بار سه جشنواره را همزمان با هم برگزار کردیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه جشنواره ملی  رویش؛ حرکت و نشریات در سال ۹۸ در استان سمنان برگزار می شود از همه مدیران فرهنگی استان ها تقاضا دارم که برای برگزاری با کیفیت تر  این جشنواره در سال آینده آسیب شناسی کنند و نظرات و پیشنهادات خود را به معاونت فرهنگی ارسال کنند.
 

گفتنی است، جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشگاه پیام نور با ارائه بیش از دو هزار اثر در محور انجمن ها و کانون ها از سراسر کشور از 26 لغایت 29 بهمن ماه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گلستان برگزار و در پایان از نفرات برتر با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور تقدیر شد.




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر