برگزیده ها
1397/12/11 شنبه
دکتر زمانی در نشست مدیران روابط عمومی استانی دانشگاه پیام نور: نقش موثر روابط عمومی دانشگاه در کاهش جنگ روانی و اقتصادی کشور/ حفظ استقلال دانشگاه لازمه کار در روابط عمومی استانها

.

رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست گفت: روابط عمومی باید بتواند ارتباط بین همه بخش ها را به بهترین نحو در درون سازمان و بیرون برقرار کند

اولین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی استانهای دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی پیام نور شروع به کار کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست گفت: روابط عمومی باید بتواند ارتباط بین همه بخش ها را به بهترین نحو در درون سازمان و بیرون برقرار کند.

وی با عنوان اینکه سازمانها را با فعالیت روابط عمومی می شناسند، افزود: نقش روابط عمومی در دانشگاه پیام نور با توجه به پویایی و گستردگی در سراسر کشور بسیار حساس تر و سخت تر است.

دکتر زمانی یکپارچگی و هماهنگی را لازمه کار در روابط عمومی دانشگاه پیام نو دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها در دانشگاه پیام نور باید هماهنگ با هم و در راستای یک هدف واحد فعالیت داشته باشند.

وی اذعان داشت: روابط عمومی های دانشگاه پیام نور در سراسر کشور باید تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی را با حفظ استقلال دانشگاه گسترش دهند.

وی روابط عمومی را چشم دانشگاه دانست که باید سریع تر ببیند و موضع گیری درستی داشته باشد.

وی سال آینده را برای کل کشور سال عبور از چالش های اقتصادی دانست و با اشاره به وظایف روابط  عمومی ها در دانشگاه پیام نور گفت: در زمان وجود چالش اقتصادی شکل مطالبات و حمایت ها باید تغییر کند و روابط عمومی ها باید بتوانند مباحث روانی را کاهش دهند.

وی ایستادگی در شرایط موجود را سیاست کلان نظام عنوان کرد و حضور موثر روابط عمومی ها در تحقق بخشی به این امر را خواستار شد.

وی یادآور شد: استکبار تمام تلاش خود را به کار می بندد تا با ایجاد جنگ روانی مشکلات اقتصادی را دوچندان نشان دهد و وظیفه همه ما کاهش تبعات روانی و موضع گیری درست در این موقعیت است که با آگاهی دادن به دانشجویان و دیگر مردم محقق میشود.

گفتنی است ، اولین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی استانی دانشگاه پیام نور طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه در سازمان مرکزی برگزار میشود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر