برگزیده ها
1399/7/8 سه‌شنبه
نرم افزار های مورد نیاز جهت برگزاری کلاس های مجازی
نرم افزار های مورد نیاز جهت برگزاری کلاس های مجازی

.

راهنمای حضور در کلاس های مجازی


          راهنمای شرکت در کلاس از طریق رایانه
                               
راهنمای اتصال به سامانه از طریق موبایل


در صورت ورود به سامانه و تغییر رمز ورود به كوچك و بزرگ بودن حروف دقت كنيد و كد كاربري و رمز خود را حتما يادداشت كرده و بخاطر بسپاريد تا در ساعت های غیر کاری دچار مشکل نشوید.
در صورت مشکل، ابتدا با کارشناسان معرفی شده دانشگاه  خود ارتباط  برقرار کنید  و در صورت عدم حل مشکل، با پشتیبانان ستاد دانشگاه پیام نور استان خوزستان دانشگاه تماس حاصل فرمایید.بر این اساس کارشناسان منتخب هر دانشگاه مسئول پاسخگوی اساتید و دانشجویان گرامی در تمامی زمینه ها باشند و مرکز آموزش الکترونیکی به صورت مستقیم با اساتید و دانشجویان در ارتباط نبوده و تنها به پشتیبانی کارشناسان خواهد پرداخت.

برای اطلاع از آخرین اخبار آموزش مجازی می توانید در کانال سروش مرکز به نشانی http://sapp.ir/lmskhz عضو شوید.

همچنین نرم افزارهای لازم برای استفاده از سامانه آموزش مجازی از سامانه مرکز آموزش های آزاد و مجازی به نشانی http://LMS.KHZ.PNU.AC.IRقابل دانلود است.

نرم افزارهای مورد نیاز برای شرکت در کلاسهای آنلاین

برای استفاده کامل از سامانه آموزش مجازی دانشگاه لطفا موارد زیر را بررسی نمایید :
1- دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب داشته باشید.
2- توصیه می کنیم از رایانه شخصی برای وصل شدن به کلاس ها استفاده کنید. با این حال برای افرادی که دسترسی به رایانه ندارند ، امکان استفاده از موبایل هوشمند فراهم است.
3- نرم افزار مرورگر خود را به روز رسانی کنید . توصیه می کنیم  از آخرین ورژن نرم افزار فایر فاکس یا کروم برای اتصال به سامانه استفاده نمایید.
4- اگر از موبایل استفاده می کنید نرم افزار adobe connect را جهت اتصال به کلاس از بازارهای نرم افزار دانلود نمایید.
5- نرم افزار فلش پلیر خود را به روز رسانی نکنید.
6- در صورتی که نیاز به اشتراک گذاشتن صفحه دسکتاپ با دانشجویان وجود داشت نرم افزار Connect Application (نرم افزار ادوب کانکنت برای ویندوز) را نصب کنید. همچنین با این نرم افزار می توانید مستقل از مرورگر و به صورت مستقیم از امکانات کلاس آنلاین استفاده کنید.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر